XIX. neuromuskulární kongres

Jste odborný pracovník ve zdravotnictví?

Jsem odborníkem ve smyslu §2a Zákona č. 40/1995 Sb. o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, čili jsem osobou oprávněnou předepisovat léčivé přípravky nebo osobou vydávat léčivé přípravky.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s definicí odborník dle zákona č. 40/1995 Sb.
Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s riziky, jimž se jiná osoba než odborník vystavuje, vstoupím-li na stránky určené převážně pro odborníky.

TA-SERVICE s.r.o. pořádá
XIX. NEUROMUSKULÁRNÍ KONGRES
37. neuromuskulární sympozium
XXVII. slovenská konferencia o neuromuskulárnych ochoreniach
23. – 24. dubna 2026
Orea Congress Hotel Brno, Křížkovského 47, Brno

Záštita

Česká neurologická společnost
Sekce neuromuskulárních chorob ČNS
Slovenská neurologická spoločnosť
Sekcia pre neuromuskulárne ochorenia
Neurologická klinika MU a FN Brno

Základní informace

Nadcházející ročník Neuromuskulárního kongresu se bude konat tradičně v Orea Congress Hotel Brno.
Pro zájemce je dostupná také virtuální forma účasti.
Veškeré bližší informace o kongresu včetně řádné registrace naleznete zde na webových stránkách.

Programový výbor

Prezidenti kongresu
MUDr. Stanislav Voháňka, CSc., MBA, Brno
Předseda Neuromuskulární sekce České neurologické společnosti

MUDr. František Cibulčík, CSc., Bratislava
Předseda Sekcie pro neuromuskulárne ochoroneia Slovenskej neurologickej spoločnosti

MUDr. František Cibulčík, CSc., Bratislava
MUDr. Stanislav Voháňka, CSc., MBA, Brno
prof. MUDr. Blanka Adamová, PhD, Brno
prof. MUDr. Josef Bednařík, CSc., Brno
doc. MUDr. Edvard Ehler, CSc., Pardubice
MUDr. Gabriel Hajaš, Ph.D., Nitra
MUDr. Ladislav Gurčík, Ph.D., Levoča
MUDr. Monika Koprušáková Turčanová, Ph.D., Martin
prof. MUDr. Egon Kurča, Ph.D., Martin
MUDr. Ivan Martinka, Ph.D., Bratislava
MUDr. Radim Mazanec, Ph.D., Praha
MUDr. Petr Ridzoň, Praha
Doc. MUDr. Peter Špalek, Ph.D., Bratislava

Hlavní témata kongresu

Onemocnění motoneuronů
Zobrazovací metody u NM chorob
Traumata periferních nervů
Novinky v léčbě NM chorob
Kazuistiky - varia

Akreditace

Kongres bude zahrnut do postgraduálního vzdělávání lékařů podle Stavovského předpisu ČLK č. 16 a bude ohodnocen kreditními body ČLK.

Organizační sekretariát kongresu

TA-SERVICE s.r.o., Hlinky 126/48, 603 00 Brno
tel. +420 543 211 134, www.ta-service.cz

Mgr. Ivana Tarabová, jednatelka
mobil +420 602 782 980, e-mail: tarabova@ta-service.cz

Ing. Barbora Procházková, manažerka
mobil +420 724 873 959, e-mail: conference@ta-service.cz

Ing. Kristián Bornay, koordinátor
mobil +420 724 873 964, e-mail: office@ta-service.cz

Program

Rámcový program kongresu (bude upřesněno)

Středa 22. dubna 2026
Odpoledne:
schůze výborů společností

Čtvrtek 23. dubna 2026
Registrace od 8.00 hod., TA-SERVICE
Odborný program 9.00-18.00 hod.
Diskuzní večer 19.00 hod.

Pátek 24. dubna 2026
Odborný program 9.00-14.00 hod.

PROGRAM KE STAŽENÍ

Registrace

Vyplněnou přihlášku k aktivní i pasivní účasti zasílejte pouze on-line.

Hromadná registrace

Pro rezervaci ubytování více osob využijte formuláře ke stažení ZDE a vyplněný pošlete na office@ta-service.cz

Závazná přihláška

V případě úspěšného odeslání registrační systém operaci potvrdí a přidělí Vám registrační číslo. Toto číslo je současně i potvrzením o Vašem zařazení jako účastníka semináře. Registrační číslo použijte jako variabilní symbol při úhradě poplatků.

Registrační poplatky

do 23. 3. 2026po 23. 3. 2026Na místě
Lékaři 2900 Kč / 115 € 3000 Kč / 120 € 3200 Kč / 130 €
NLZP* 900 Kč / 35 € 1000 Kč / 40 € 1200 Kč / 50 €
Člen výboru 0 Kč / 0 € 0 Kč / 0 € 0 Kč / 0 €
Lékaři ONLINE 1500 Kč / 60 € 1500 Kč / 60 € 1500 Kč / 60 €
NLZP* ONLINE 700 Kč / 30 € 700 Kč / 30 € 700 Kč / 30 €

* (nelékařští zdravotní pracovníci), doprovod

Registrační poplatek zahrnuje kongresové materiály a občerstvení po celou dobu akce.

Všechny Vámi objednané služby je nutné uhradit v plné výši před konáním kongresu, u sníženého poplatku pak do 23. 3. 2026. Způsob úhrady je možný buď bankovním převodem, online platbou nebo fakturou.

Podmínky storna

Při zrušení účasti do 31. 3. 2026 vracíme 70 % z registračního poplatku. Rozhodující je den doručení Vaší žádosti o zrušení registrace. Po tomto termínu nelze akceptovat vrácení částky. V případě změny typu účasti (fyzická/online) vracíme rozdíl z částky zaplaceného registračního poplatku pouze do 31. 3. 2026. Změny nebo storno účasti zasílejte prosím organizačnímu sekretariátu pouze písemně nebo e-mailem. Telefonické změny nebudou akceptovány.

Bankovní spojení

TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 126/48, 603 00 Brno
IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436

Pro platby v CZK

ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266957774 / 0300
Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
BIC (SWIFT): CEKOCZPP

Pro platby v EUR

ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266958101/0300
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101

specifický symbol: 7179
variabilní symbol: Registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky)

Platba ONLINE

Registrační formulář nově nabízí možnost online platbu kartou pomocí platební brány. Do platební brány budete přesměrování ihned po vyplnění a odeslání registračního formuláře, při volbě platba kartou. Na platbu máte vyhrazený čas běžně jako v ostatních platebních bránách. Platbu můžete kdykoliv zrušit a registrační poplatek zaplatit převodem.
Možnost online platby bezprostředně po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Přesměrování do platební brány není jinak možné.

Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Abstrakta

V případě vašeho zájmu o aktivní účast je nutné dodržení uvedených pokynů pro přípravu a zaslání abstrakta.
Před zasláním abstrakta se registrujte pomocí online formuláře. Obratem obdržíte registrační číslo, které použijete při zaslání abstrakta.
Budete-li mít jakékoliv dotazy, obraťte se na sekretariát sympozia.

Termín pro zaslání abstraktu: 15. 3. 2026

Pokyny k přípravě abstraktu:
Abstrakt zašlete ve formátu MS Word Document (*.doc):

Název souboru: Příjmení_název přednášky / posteru.doc
Rozsah: max. A4 (cca 2000 znaků s mezerami)
Okraje: horní: 25 mm; dolní: 25 mm; levý: 25 mm; pravý: 25 mm
Typ písma: Arial
Řádkování: 1,5
Název abstraktu: zarovnání vlevo, velikost písma 14, velká písmena, tučně
Autor (autoři): zarovnání vlevo, velikost 12, kurzíva
Pracoviště - první autor: zarovnání vlevo, velikost 12
Hlavní text: zarovnání do bloku, velikost 12
Struktura hlavního textu: Úvod, Metodika, Výsledky, Diskuse, Závěr, Literatura - max. 3 odkazy
Obrázky: pouze v dobré kvalitě

Po úspěšném odeslání abstraktu obdržíte potvrzovací e-mail, na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

ZASLÁNÍ ABSTRAKTU

E – postery

Pokyny k přípravě e-posteru:
Postery budou prezentovány v elektronické formě na dotykových LCD obrazovkách. E-postery budou vystaveny po celou dobu kongresu a budou k dispozici všem účastníkům. K výrobě lze použít např. program MS PowerPoint či specializované grafické programy (viz níže). Plocha pro zobrazení e-posterů na obrazovce je 52 x 66 cm (š x v). E-poster nemusí přesně odpovídat těmto rozměrům – šířka se vždy přizpůsobí velikosti plochy (doporučujeme nastavit šířku dokumentu na 52 cm), délka je libovolná (poster lze posouvat pohybem prstu po obrazovce). E-posterové tabule jsou vybaveny funkcí "LUPA", takže jakýkoliv detail (obrázek, graf) na e-posteru bude možné při prohlížení zvětšit.
Doporučená minimální velikost písma při šířce dokumentu 52 cm je 18-20 bodů (viz šablona).

Příprava e-posteru:
1) v programu MS PowerPoint:
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby) v “Návrh/Vzhled stránky"
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PPT nebo PDF (300 dpi)

2) v jiných programech (např. Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Quark Xpress atd.)
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby)
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PDF (300 dpi)

Ke každému e-posteru lze přiložit libovolný počet videí. Videa prosím zasílejte přes úschovnu na conference@ta-service.cz
Podporované formáty videí: avi, mp4, wmv, webm.

Vzor e-posteru je možné najít zde

Prosíme Vás o zaslání Vašich prací do 31. 3. 2026.

ZASLÁNÍ E-POSTERU

Ubytování

Pro rezervaci ubytování za zvýhodněné kongresové ceny prosím využijte rezervační systém níže.

Individuální rezervace

Pro rezervaci ubytování je zapotřebí Vaše registrační číslo (7179 XXX), které obratem obdržíte po řádné registraci na sympozium na Váš e-mail.

Hromadná rezervace

Pro rezervaci ubytování více osob využijte formuláře ke stažení ZDE a vyplněný pošlete na office@ta-service.cz

Závazná rezervace

Rezervace ubytování je možná pouze do 15. 4. 2026!!!

Částku za ubytování prosím uhraďte nejpozději do 27. 3. 2026. Možnosti úhrady najdete ZDE na webových stránkách. V opačném případě budou rezervace automaticky stornovány!!!

Pro zrušení či změnu rezervace ubytování prosím kontaktujte sekretariát kongresu na office@ta-service.cz, telefonické nebo jiné změny nebudou akceptovány.

Veškeré ubytování prostřednictvím online rezervačního systému je závazné a podléhá příslušným storno podmínkám.

Orea Congress Hotel Brno ****, Křížkovského 458/47, Brno

Jednolůžkový pokoj Classic 2 700 Kč / noc
Dvoulůžkový pokoj Classic 2 900 Kč / noc
Jednolůžkový pokoj Deluxe 2 800 Kč / noc
Dvoulůžkový pokoj Deluxe 3 000 Kč / noc
Jednolůžkový pokoj Executive 2 900 Kč / noc
Dvoulůžkový pokoj Executive 3 100 Kč / noc
*ceny jsou uvedeny včetně městského poplatku ve výši 40 Kč na den/noc

Storno podmínky ubytování

Rezervované pokoje, které nebudou do 1. 4. 2026 (včetně) uhrazeny, budou automaticky stornovány!!!
Zrušení či změna ubytování v období 2. 2. – 28. 2. 2026 nepodléhají žádným storno podmínkám.
Zrušení či změna ubytování v období 1. 3. – 15. 3. 2026 budou podléhat storno podmínkám ve výši 60 % z uhrazené částky za ubytování.
Zrušení či změna ubytování v období 16. 3. – 31. 3. 2026 budou podléhat storno podmínkám ve výši 80 % z uhrazené částky za ubytování.
Zrušení či změna ubytování po 1. 4. 2026 budou podléhat storno podmínkám ve výši 90 % z uhrazené částky za ubytování.

Bankovní spojení

TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 126/48, 603 00 Brno
IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436

Pro platby v CZK

ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266957774/0300
Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
BIC (SWIFT): CEKOCZPP

Pro platby v EUR

ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266958101/0300
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101

specifický symbol: 7179
variabilní symbol: 8 a Vaše registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky) např. 87179 001

Registrační poplatek a ubytování je možné platit také dohromady. Při platbě vyplňte VS (Vaše registrační číslo) a do poznámky pro příjemce prosím uveďte, že se jedná o platbu za registrační poplatek a za ubytování dohromady, abychom Vaši platbu lépe identifikovali.

Platba ONLINE

Registrační formulář nově nabízí možnost online platbu kartou pomocí platební brány. Do platební brány budete přesměrování ihned po vyplnění a odeslání registračního formuláře, při volbě platba kartou. Na platbu máte vyhrazený čas běžně jako v ostatních platebních bránách. Platbu můžete kdykoliv zrušit a registrační poplatek zaplatit převodem.

Možnost online platby je bezprostředně po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Přesměrování do platební brány není jinak možné.

Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Partneři kongresu

Platinový partner

Zlatý partner

Stříbrný partner

Bronzový partner

Vystavovatel


Kontakty

Vedení společnosti

Mgr. Ivana Tarabová, jednatelka
M +420 602 782 980
E: tarabova@ta-service.cz

Partneři, vystavovatelé

Ing. Barbora Procházková, manažerka
M +420 724 873 959
E: conference@ta-service.cz

Účastníci

Ing. Kristián Bornay, koordinátor
M +420 724 873 964
E: office@ta-service.cz

Otto Taraba, vedoucí účetního oddělení
E: taraba@ta-service.cz

TA-SERVICE s.r.o. (Congress agency)

Hlinky 126/48, 603 00 Brno
T +420 543 211 134
IČ 27668436, DIČ CZ27668436
Top