Prezidenti kongresu
MUDr. Stanislav Voháňka, CSc., MBA, Brno
Předseda Neuromuskulární sekce České neurologické společnosti
MUDr. František Cibulčík, CSc., Bratislava
Předseda Sekcie pro neuromuskulárne ochoroneia Slovenskej neurologickej spoločnosti
MUDr. František Cibulčík, CSc., Bratislava
MUDr. Stanislav Voháňka, CSc., MBA, Brno
prof. MUDr. Blanka Adamová, PhD, Brno
prof. MUDr. Josef Bednařík, CSc., Brno
doc. MUDr. Edvard Ehler, CSc., Pardubice
MUDr. Gabriel Hajaš, Ph.D., Nitra
MUDr. Ladislav Gurčík, Ph.D., Levoča
MUDr. Monika Koprušáková Turčanová, Ph.D., Martin
prof. MUDr. Egon Kurča, Ph.D., Martin
MUDr. Ivan Martinka, Ph.D., Bratislava
MUDr. Radim Mazanec, Ph.D., Praha
MUDr. Petr Ridzoň, Praha
Doc. MUDr. Peter Špalek, Ph.D., Bratislava
Onemocnění motoneuronů
Zobrazovací metody u NM chorob
Traumata periferních nervů
Novinky v léčbě NM chorob
Kazuistiky - varia
Kongres bude zahrnut do postgraduálního vzdělávání lékařů podle Stavovského předpisu ČLK č. 16 a bude ohodnocen kreditními body ČLK.
TA-SERVICE s.r.o., Hlinky 126/48, 603 00 Brno
tel. +420 543 211 134, www.ta-service.cz
Mgr. Ivana Tarabová, jednatelka
mobil +420 602 782 980, e-mail: tarabova@ta-service.cz
Ing. Barbora Procházková, manažerka
mobil +420 724 873 959, e-mail: conference@ta-service.cz
Ing. Kristián Bornay, koordinátor
mobil +420 724 873 964, e-mail: office@ta-service.cz
Rámcový program kongresu (bude upřesněno)
Středa 22. dubna 2026
Odpoledne:
schůze výborů společností
Čtvrtek 23. dubna 2026
Registrace od 8.00 hod., TA-SERVICE
Odborný program 9.00-18.00 hod.
Diskuzní večer 19.00 hod.
Pátek 24. dubna 2026
Odborný program 9.00-14.00 hod.
Vyplněnou přihlášku k aktivní i pasivní účasti zasílejte pouze on-line.
Pro rezervaci ubytování více osob využijte formuláře ke stažení ZDE a vyplněný pošlete na office@ta-service.cz
V případě úspěšného odeslání registrační systém operaci potvrdí a přidělí Vám registrační číslo. Toto číslo je současně i potvrzením o Vašem zařazení jako účastníka semináře. Registrační číslo použijte jako variabilní symbol při úhradě poplatků.
| do 23. 3. 2026 | po 23. 3. 2026 | Na místě | |
|---|---|---|---|
| Lékaři | 2900 Kč / 115 € | 3000 Kč / 120 € | 3200 Kč / 130 € |
| NLZP* | 900 Kč / 35 € | 1000 Kč / 40 € | 1200 Kč / 50 € |
| Člen výboru | 0 Kč / 0 € | 0 Kč / 0 € | 0 Kč / 0 € |
| Lékaři ONLINE | 1500 Kč / 60 € | 1500 Kč / 60 € | 1500 Kč / 60 € |
| NLZP* ONLINE | 700 Kč / 30 € | 700 Kč / 30 € | 700 Kč / 30 € |
* (nelékařští zdravotní pracovníci), doprovod
Registrační poplatek zahrnuje kongresové materiály a občerstvení po celou dobu akce.
Všechny Vámi objednané služby je nutné uhradit v plné výši před konáním kongresu, u sníženého poplatku pak do 23. 3. 2026.
Způsob úhrady je možný buď bankovním převodem, online platbou nebo fakturou.
Při zrušení účasti do 31. 3. 2026 vracíme 70 % z registračního poplatku. Rozhodující je den doručení Vaší žádosti o zrušení registrace. Po tomto termínu nelze akceptovat vrácení částky. V případě změny typu účasti (fyzická/online) vracíme rozdíl z částky zaplaceného registračního poplatku pouze do 31. 3. 2026. Změny nebo storno účasti zasílejte prosím organizačnímu sekretariátu pouze písemně nebo e-mailem. Telefonické změny nebudou akceptovány.
TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 126/48, 603 00 Brno
IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266957774 / 0300
Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266958101/0300
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101
specifický symbol: 7179
variabilní symbol: Registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky)
Registrační formulář nově nabízí možnost online platbu kartou pomocí platební brány. Do platební brány budete přesměrování ihned po vyplnění a odeslání registračního formuláře, při volbě platba kartou. Na platbu máte vyhrazený čas běžně jako v ostatních platebních bránách. Platbu můžete kdykoliv zrušit a registrační poplatek zaplatit převodem.
Možnost online platby bezprostředně po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Přesměrování do platební brány není jinak možné.
Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
V případě vašeho zájmu o aktivní účast je nutné dodržení uvedených pokynů pro přípravu a zaslání abstrakta.
Před zasláním abstrakta se registrujte pomocí online formuláře. Obratem obdržíte registrační číslo, které použijete při zaslání abstrakta.
Budete-li mít jakékoliv dotazy, obraťte se na sekretariát sympozia.
Termín pro zaslání abstraktu: 15. 3. 2026
Pokyny k přípravě abstraktu:
Abstrakt zašlete ve formátu MS Word Document (*.doc):
| Název souboru: | Příjmení_název přednášky / posteru.doc |
| Rozsah: | max. A4 (cca 2000 znaků s mezerami) |
| Okraje: | horní: 25 mm; dolní: 25 mm; levý: 25 mm; pravý: 25 mm |
| Typ písma: | Arial |
| Řádkování: | 1,5 |
| Název abstraktu: | zarovnání vlevo, velikost písma 14, velká písmena, tučně |
| Autor (autoři): | zarovnání vlevo, velikost 12, kurzíva |
| Pracoviště - první autor: | zarovnání vlevo, velikost 12 |
| Hlavní text: | zarovnání do bloku, velikost 12 |
| Struktura hlavního textu: | Úvod, Metodika, Výsledky, Diskuse, Závěr, Literatura - max. 3 odkazy |
| Obrázky: | pouze v dobré kvalitě |
Po úspěšném odeslání abstraktu obdržíte potvrzovací e-mail, na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Pokyny k přípravě e-posteru:
Postery budou prezentovány v elektronické formě na dotykových LCD obrazovkách. E-postery budou vystaveny po celou dobu kongresu a budou k dispozici všem účastníkům.
K výrobě lze použít např. program MS PowerPoint či specializované grafické programy (viz níže). Plocha pro zobrazení e-posterů na obrazovce je 52 x 66 cm (š x v).
E-poster nemusí přesně odpovídat těmto rozměrům – šířka se vždy přizpůsobí velikosti plochy (doporučujeme nastavit šířku dokumentu na 52 cm), délka je libovolná (poster lze posouvat pohybem prstu po obrazovce).
E-posterové tabule jsou vybaveny funkcí "LUPA", takže jakýkoliv detail (obrázek, graf) na e-posteru bude možné při prohlížení zvětšit.
Doporučená minimální velikost písma při šířce dokumentu 52 cm je 18-20 bodů (viz šablona).
Příprava e-posteru:
1) v programu MS PowerPoint:
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby) v “Návrh/Vzhled stránky"
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PPT nebo PDF (300 dpi)
2) v jiných programech (např. Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Quark Xpress atd.)
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby)
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PDF (300 dpi)
Ke každému e-posteru lze přiložit libovolný počet videí. Videa prosím zasílejte přes úschovnu na conference@ta-service.cz
Podporované formáty videí: avi, mp4, wmv, webm.
Vzor e-posteru je možné najít zde
Prosíme Vás o zaslání Vašich prací do 31. 3. 2026.
Pro rezervaci ubytování za zvýhodněné kongresové ceny prosím využijte rezervační systém níže.
Pro rezervaci ubytování je zapotřebí Vaše registrační číslo (7179 XXX), které obratem obdržíte po řádné registraci na sympozium na Váš e-mail.
Pro rezervaci ubytování více osob využijte formuláře ke stažení ZDE a vyplněný pošlete na office@ta-service.cz
Rezervace ubytování je možná pouze do 15. 4. 2026!!!
Částku za ubytování prosím uhraďte nejpozději do 27. 3. 2026. Možnosti úhrady najdete ZDE na webových stránkách.
V opačném případě budou rezervace automaticky stornovány!!!
Pro zrušení či změnu rezervace ubytování prosím kontaktujte sekretariát kongresu na office@ta-service.cz, telefonické nebo jiné změny nebudou akceptovány.
Veškeré ubytování prostřednictvím online rezervačního systému je závazné a podléhá příslušným storno podmínkám.
Orea Congress Hotel Brno ****, Křížkovského 458/47, Brno
Jednolůžkový pokoj Classic 2 700 Kč / noc
Dvoulůžkový pokoj Classic 2 900 Kč / noc
Jednolůžkový pokoj Deluxe 2 800 Kč / noc
Dvoulůžkový pokoj Deluxe 3 000 Kč / noc
Jednolůžkový pokoj Executive 2 900 Kč / noc
Dvoulůžkový pokoj Executive 3 100 Kč / noc
*ceny jsou uvedeny včetně městského poplatku ve výši 40 Kč na den/noc
Rezervované pokoje, které nebudou do 1. 4. 2026 (včetně) uhrazeny, budou automaticky stornovány!!!
Zrušení či změna ubytování v období 2. 2. – 28. 2. 2026 nepodléhají žádným storno podmínkám.
Zrušení či změna ubytování v období 1. 3. – 15. 3. 2026 budou podléhat storno podmínkám ve výši 60 % z uhrazené částky za ubytování.
Zrušení či změna ubytování v období 16. 3. – 31. 3. 2026 budou podléhat storno podmínkám ve výši 80 % z uhrazené částky za ubytování.
Zrušení či změna ubytování po 1. 4. 2026 budou podléhat storno podmínkám ve výši 90 % z uhrazené částky za ubytování.
TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 126/48, 603 00 Brno
IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266957774/0300
Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266958101/0300
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101
specifický symbol: 7179
variabilní symbol: 8 a Vaše registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky) např. 87179 001
Registrační poplatek a ubytování je možné platit také dohromady. Při platbě vyplňte VS (Vaše registrační číslo) a do poznámky pro příjemce prosím uveďte, že se jedná o platbu za registrační poplatek a za ubytování dohromady, abychom Vaši platbu lépe identifikovali.
Registrační formulář nově nabízí možnost online platbu kartou pomocí platební brány. Do platební brány budete přesměrování ihned po vyplnění a odeslání registračního formuláře, při volbě platba kartou. Na platbu máte vyhrazený čas běžně jako v ostatních platebních bránách. Platbu můžete kdykoliv zrušit a registrační poplatek zaplatit převodem.
Možnost online platby je bezprostředně po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Přesměrování do platební brány není jinak možné.
Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.