PhDr. Miloslava Kameníková
vedoucí Centra porodní asistence
Doc. MUDr. Vít Weinberger, Ph.D.
přednosta Gynekologicko – porodnické kliniky FN Brno a LF MU
Vážené kolegyně, vážení kolegové,
srdečně vás zveme na druhý ročník Celostátní konference porodní asistence v Brně.
Připravili jsme pro vás pestrý odborný program i workshopy v unikátním Simulačním centru LF MU Brno.
Můžete se těšit na řadu odborných příspěvků z Česka i ze zahraničí, sdílení různorodých zkušeností i neformální společné setkání.
Těšíme se na setkání s Vámi.
pátek 17. 5. 2024
hotel Continental, teoretická část
08:30 - 09:00 - Registrace
09:00 - 12:30 - odborný program
12:30 - 13:30 - přestávka na oběd
13:30 - 16:30 - odborný program
18:00 - 22:00 - diskuzní večer
*časy jsou pouze orientační a budou upřesněny
Odborný program bude ke stažení zde
sobota 18. 5. 2024
Účastnice si může vybrat pouze jedno ze dvou míst:
program workshopů bude doplněn
PhDr. Miloslava Kameníková
Mgr. Ivana Tarabová
prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D.
prof. PhDr. Jozef Záhumenský, Ph.D.
doc. Mgr. Martina Bašková, Ph.D.
doc. MUDr. Lukáš Hruban, Ph.D.
PhDr. Radka Wilhelmová, Ph.D.
MUDr. Petr Janků, Ph.D.
MUDr. Peter Kaščák, Ph.D.
Mgr. Markéta Omachtová, MBA
Mgr. Marie Šedivá
Mgr. Lenka Veselá
Mgr. Markéta Zemanová
Bc. Iveta Liebichová
Vyplněnou přihlášku k aktivní i pasivní účasti zasílejte pouze on-line.
V případě úspěšného odeslání registrační systém operaci potvrdí a přidělí Vám registrační číslo. Toto číslo je současně i potvrzením o Vašem zařazení jako účastníka konference. Po registraci je možné pokračovat ihned k platbě do platební brány.
Registrační číslo použijte jako variabilní symbol při úhradě poplatků.
do 31. 3. 2024 | po 31. 3. 2024 | ||
---|---|---|---|
Přednášky 17.5. | 1100 Kč / 45 € | 1400 Kč / 60 € | |
Workshop SIMU centrum Campus MU |
1400 Kč / 60 € | 1800 Kč / 90 € | |
Workshop ÚZV Komenského |
700 Kč / 30 € | 900 Kč / 40 € | |
Oběd 17.5. | 300 Kč / 15 € | ||
Záznam přednášek | 550 Kč / 25 € |
Konferenční materiály, 3x coffee break, společnou večeři 17.5., handouty po akci.
Praktickou výuku, coffee break.
Všechny Vámi objednané služby je nutné uhradit v plné výši před konáním konference, u sníženého poplatku pak do 31. 3. 2024.
Záznam z přednášek bude možný k zakoupení týden po akci.
TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 48, 603 00 Brno
IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266957774 / 0300
Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266958101/0300
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101
specifický symbol: 7159
variabilní symbol: Registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky)
Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Při zrušení účasti do 1. 5. 2024 vracíme 70 % z registračního poplatku. Rozhodující je den doručení Vaší žádosti o zrušení registrace. Po tomto termínu nelze akceptovat vrácení částky. V případě změny typu účasti (fyzická/online) vracíme rozdíl z částky zaplaceného registračního poplatku pouze do 1. 5. 2024. Změny nebo storno účasti zasílejte prosím organizačnímu sekretariátu pouze e-mailem. Telefonické změny nebudou akceptovány.
Nově nabízíme možnost úhrady registračního poplatku kartou online pomocí platební brány. Do platební brány budete přesměrování ihned po vyplnění a odeslání registračního formuláře („závazná přihláška“), při volbě platba kartou. Na platbu máte vyhrazený čas běžně jako v ostatních platebních bránách. Platbu můžete kdykoliv zrušit a registrační poplatek zaplatit převodem. Možnost online platby je bezprostředně po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Přesměrování do platební brány není jinak možné.
Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
V případě vašeho zájmu o aktivní účast je nutné dodržení uvedených pokynů pro přípravu a zaslání abstrakta Vašeho odborného příspěvku. Před zasláním abstrakta se registrujte online. Obratem obdržíte registrační číslo, které použijete při zaslání abstrakta. Budete-li mít jakékoliv dotazy, obraťte se na sekretariát sympozia
Termín pro zaslání abstraktu: 10. 4. 2024
O zařazení Vašeho aktivního příspěvku budete informování po schválení odbornými garanty konference
Pokyny k přípravě abstraktu:
Abstrakt zašlete ve formátu MS Word Document (*.doc):
Název souboru: | Příjmení_název přednášky / posteru.doc |
Rozsah: | max. A4 (cca 2000 znaků s mezerami) |
Okraje: | horní: 25 mm; dolní: 25 mm; levý: 25 mm; pravý: 25 mm |
Typ písma: | Arial |
Řádkování: | 1,5 |
Název abstraktu: | zarovnání vlevo, velikost písma 14, velká písmena, tučně |
Autor (autoři): | zarovnání vlevo, velikost 12, kurzíva |
Pracoviště - první autor: | zarovnání vlevo, velikost 12 |
Hlavní text: | zarovnání do bloku, velikost 12 |
Struktura hlavního textu: | Úvod, Metodika, Výsledky, Diskuse, Závěr, Literatura - max. 3 odkazy |
Obrázky: | pouze v dobré kvalitě |
Po úspěšném odeslání abstraktu obdržíte potvrzovací e-mail, na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Pokyny k přípravě e-posteru:
Postery budou prezentovány v elektronické formě na dotykových LCD obrazovkách. E-postery budou vystaveny po celou dobu kongresu a budou k dispozici všem účastníkům.
K výrobě lze použít např. program MS PowerPoint či specializované grafické programy (viz níže). Plocha pro zobrazení e-posterů na obrazovce je 52 x 66 cm (š x v).
E-poster nemusí přesně odpovídat těmto rozměrům – šířka se vždy přizpůsobí velikosti plochy (doporučujeme nastavit šířku dokumentu na 52 cm), délka je libovolná (poster lze posouvat pohybem prstu po obrazovce).
E-posterové tabule jsou vybaveny funkcí "LUPA", takže jakýkoliv detail (obrázek, graf) na e-posteru bude možné při prohlížení zvětšit.
Doporučená minimální velikost písma při šířce dokumentu 52 cm je 18-20 bodů (viz šablona).
Příprava e-posteru:
1) v programu MS PowerPoint:
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby) v “Návrh/Vzhled stránky"
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PPT nebo PDF (300 dpi)
2) v jiných programech (např. Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Quark Xpress atd.)
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby)
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PDF (300 dpi)
Ke každému e-posteru lze přiložit libovolný počet videí. Videa prosím zasílejte přes úschovnu na conference@ta-service.cz
Podporované formáty videí: avi, mp4, wmv, webm.
Vzor e-posteru je možné najít zde
Prosíme Vás o zaslání Vašich prací do 30. 4. 2024.
Ubytování za zvýhodněné kongresové ceny připravujeme.