doc. MUDr. Vít Weinberger, Ph.D.
přednosta kliniky
PhDr. Miloslava Kameníková
vedoucí Centra porodní asistence
Vážené kolegyně, vážení kolegové,
srdečně vás zveme na druhý ročník Celostátní konference porodní asistence v Brně.
Připravili jsme pro vás pestrý odborný program i workshopy v unikátním Simulačním centru LF MU Brno.
Můžete se těšit na řadu odborných příspěvků z Česka i ze zahraničí, sdílení různorodých zkušeností i neformální společné setkání.
Těšíme se na setkání s Vámi.
Mgr. Jan Grolich
hejtman Jihomoravského kraje
JUDr. Markéta Vaňková
primátorka města Brna
PhDr. Miloslava Kameníková
vedoucí Centra porodní asistence
Doc. MUDr. Vít Weinberger, Ph.D.
přednosta Gynekologicko – porodnické kliniky FN Brno a LF MU
pátek 12. 5. 2023
hotel Continental, teoretická část
08:30 - 09:00 - Registrace
09:00 - 12:30 - odborný program
12:30 - 13:30 - přestávka na oběd
13:30 - 16:30 - odborný program
18:00 - 22:00 - diskuzní večer
Program ke stažení zde
sobota 13. 5. 2023
Účastnice si může vybrat pouze jedno ze dvou míst:
9:00 - 16:00
1. Dystokie ramen u porodu
2. Porod koncem pánevním
3. Resuscitace ženy a dítěte
4. Kritické stavy v porodnictví - high-fidelity simulace pro porodní asistentky
cena 1 400/1 800 Kč, max. 48 účastníků
10:00 - 14:00
1. Modelové situace v porodní asistenci
2. Základy ultrazvukové diagnostiky pro porodní asistentky
cena 700/900 Kč, max. 30 účastníků
V případě vašeho zájmu o aktivní účast je nutné dodržení uvedených pokynů pro přípravu a zaslání abstrakta.
Před zasláním abstrakta se registrujte online. Obratem obdržíte registrační číslo, které použijete při zaslání abstrakta.
Budete-li mít jakékoliv dotazy, obraťte se na sekretariát sympozia.
Termín pro zaslání abstraktu: 10. 4. 2023
Pokyny k přípravě abstraktu:
Abstrakt zašlete ve formátu MS Word Document (*.doc):
Název souboru: | Příjmení_název přednášky / posteru.doc |
Rozsah: | max. A4 (cca 2000 znaků s mezerami) |
Okraje: | horní: 25 mm; dolní: 25 mm; levý: 25 mm; pravý: 25 mm |
Typ písma: | Arial |
Řádkování: | 1,5 |
Název abstraktu: | zarovnání vlevo, velikost písma 14, velká písmena, tučně |
Autor (autoři): | zarovnání vlevo, velikost 12, kurzíva |
Pracoviště - první autor: | zarovnání vlevo, velikost 12 |
Hlavní text: | zarovnání do bloku, velikost 12 |
Struktura hlavního textu: | Úvod, Metodika, Výsledky, Diskuse, Závěr, Literatura - max. 3 odkazy |
Obrázky: | pouze v dobré kvalitě |
Po úspěšném odeslání abstraktu obdržíte potvrzovací e-mail, na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Pokyny k přípravě e-posteru:
Postery budou prezentovány v elektronické formě na dotykových LCD obrazovkách. E-postery budou vystaveny po celou dobu kongresu a budou k dispozici všem účastníkům.
K výrobě lze použít např. program MS PowerPoint či specializované grafické programy (viz níže). Plocha pro zobrazení e-posterů na obrazovce je 52 x 66 cm (š x v).
E-poster nemusí přesně odpovídat těmto rozměrům – šířka se vždy přizpůsobí velikosti plochy (doporučujeme nastavit šířku dokumentu na 52 cm), délka je libovolná (poster lze posouvat pohybem prstu po obrazovce).
E-posterové tabule jsou vybaveny funkcí "LUPA", takže jakýkoliv detail (obrázek, graf) na e-posteru bude možné při prohlížení zvětšit.
Doporučená minimální velikost písma při šířce dokumentu 52 cm je 18-20 bodů (viz šablona).
Příprava e-posteru:
1) v programu MS PowerPoint:
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby) v “Návrh/Vzhled stránky"
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PPT nebo PDF (300 dpi)
2) v jiných programech (např. Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Quark Xpress atd.)
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby)
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PDF (300 dpi)
Ke každému e-posteru lze přiložit libovolný počet videí. Videa prosím zasílejte přes úschovnu na conference@ta-service.cz
Podporované formáty videí: avi, mp4, wmv, webm.
Vzor e-posteru je možné najít zde
Prosíme Vás o zaslání Vašich prací do 30. 4. 2023.
Vyplněnou přihlášku k aktivní i pasivní účasti zasílejte pouze on-line.
V případě úspěšného odeslání registrační systém operaci potvrdí a přidělí Vám registrační číslo. Toto číslo je současně i potvrzením o Vašem zařazení jako účastníka konference. Po registraci je možné pokračovat ihned k platbě do platební brány.
Registrační číslo použijte jako variabilní symbol při úhradě poplatků.
do 31. 3. 2023 | po 31. 3. 2023 | ||
---|---|---|---|
Přednášky 12.5. | 1100 Kč / 45 € | 1400 Kč / 60 € | |
Workshop SIMU centrum Campus MU |
1400 Kč / 60 € | 1800 Kč / 90 € | |
Workshop ÚZV Komenského |
700 Kč / 30 € | 900 Kč / 40 € | |
Přednášky 12.5. ONLINE | 1200 Kč / 45 € | 1200 Kč / 45 € | |
Oběd 12.5. | 300 Kč / 15 € | ||
ONLINE po akci /nově přihlášení | 550 Kč / 25 € |
Konferenční materiály, 3x coffee break, společnou večeři 12.5., handouty po akci.
Přístup do streamu, záznam a handouty po akci.
Praktickou výuku, coffee break.
Všechny Vámi objednané služby je nutné uhradit v plné výši před konáním konference, u sníženého poplatku pak do 31. 3. 2023.
Záznam přednášek a handouty budou k zakoupení ca. 14 dnů po akci.
TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 48, 603 00 Brno
IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266957774 / 0300
Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266958101/0300
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101
specifický symbol: 7151
variabilní symbol: Registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky)
Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Při zrušení účasti do 1. 5. 2023 vracíme 70 % z registračního poplatku. Rozhodující je den doručení Vaší žádosti o zrušení registrace. Po tomto termínu nelze akceptovat vrácení částky. V případě změny typu účasti (fyzická/online) vracíme rozdíl z částky zaplaceného registračního poplatku pouze do 1. 5. 2023. Změny nebo storno účasti zasílejte prosím organizačnímu sekretariátu pouze e-mailem. Telefonické změny nebudou akceptovány.
Ubytování si účastníci zajišťují individuálně.
Pro rezervaci ubytování nekontaktujte prosím sekretariát kongresu, ale přímo vybraný hotel. Ubytování za zvýhodněné kongresové ceny si můžete rezervovat v hotelu Continental:
Ubytování lze zajistit za zvýhodněné ceny pod heslem
2. celostátní konference porodní asistence
Kontakty
Rezervační oddělení: PO-PÁ 08:00 - 16:00 hod.
Mgr. Jana Viktorová e-mail: viktorova@continentalbrno.cz
telefon +420 541 519 609, +420 541 519 605
Recepce: NON-STOP
e-mail: recepce@continentalbrno.cz, telefon +421 541 519 305
Prosíme účastníky, aby prováděli rezervace přímo přes rezervační oddělení hotelu a ne přes webovou stránku.