Jste odborný pracovník ve zdravotnictví?

Jsem odborníkem ve smyslu §2a Zákona č. 40/1995 Sb. o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, čili jsem osobou oprávněnou předepisovat léčivé přípravky nebo osobou vydávat léčivé přípravky.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s definicí odborník dle zákona č. 40/1995 Sb.
Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s riziky, jimž se jiná osoba než odborník vystavuje, vstoupím-li na stránky určené převážně pro odborníky.

TA-SERVICE, s.r.o. pořádá
EXPY sjezd
16. – 17. řijna 2025
Zámecké návrší, Jiráskova 133, Litomyšl

Základní informace

Sjezd se bude konat v Zámeckém návrší v Litomyšli pod odbornou garancí
Extrapyramidové sekce ČLS JEP

Akce se bude konat na místě i online.
Bližší informace o kongresu včetně řádné registrace naleznete zde na webových stránkách.

Záštita

Extrapyramidová sekce České neurologické společnosti (ČLS JEP)

>> Registrace na sjezd <<

Programový výbor

doc. MUDr. Marek Baláž, Ph.D.
doc. MUDr. Hana Brožová, Ph.D.
MUDr. Ondřej Fiala, Ph.D.
MUDr. Petra Havránková, Ph.D.
MUDr. Martin Nevrlý, Ph.D.

Akreditace

Akce je zahrnuta do postgraduálního vzdělávání lékařů podle Stavovského předpisu ČLK č. 16 a bude ohodnocena kreditními body ČLK.
Certifikáty obdrží účastníci v průběhu akce.

Organizační sekretariát kongresu

TA-SERVICE, s.r.o., Hlinky 48, 603 00 Brno
T +420 543 211 134, www.ta-service.cz

Mgr. Ivana Tarabová, jednatelka
M +420 602 782 980, tarabova@ta-service.cz

Partneři, vystavovatelé
Ing. Barbora Pejčevová, manažerka
M +420 724 873 959, conference@ta-service.cz

Účastníci
Bc. Kristián Bornay, koordinátor
M +420 724 873 964, office@ta-service.cz

Hlavní témata

Budou doplněna později

Registrace

Využijte prosím přihlašovacího on-line systému, který zahrnuje přihlášku k účasti.


V případě úspěšného přihlášení registrační systém operaci potvrdí a přidělí Vám registrační číslo. Toto číslo je současně i potvrzením o Vašem zařazení jako účastníka kongresu. Registrační číslo použijte jako variabilní symbol při úhradě registračních poplatků. Přihlášky pro fyzickou účast můžete zasílat do 30.9.2025, přihlášky k online účasti do 15. 10. 2025.

Registrační poplatky

 do 16. 9. 2025po 16. 9. 2025
Aktivní účast 1800 Kč / 72 € 2000 Kč / 80 €
Pasivní účast 3000 Kč / 120 € 3200 Kč / 128 €
ONLINE účast 2500 Kč / 100 € 2500 Kč / 100 €

Registrační poplatek zahrnuje registraci, kongresové materiály, občerstvení v průběhu sjezdu, společnou večeři 16.10.2025.

Všechny Vámi objednané služby je nutné uhradit v plné výši před konáním sjezdu. Způsob úhrady je možný buď v CZK bankovním převodem nebo kreditní kartou pomocí autorizačního formuláře. V EUR je úhrada možná pouze prostřednictvím bankovního převodu.

Podmínky storna

Při zrušení účasti do 16. 9. 2025 vracíme 70 % z registračního poplatku. Rozhodující je den doručení Vaší žádosti o zrušení registrace. Po tomto termínu nelze akceptovat vrácení částky. V případě změny typu účasti (fyzická/online) vracíme rozdíl z částky zaplaceného registračního poplatku pouze do 16. 9. 2025. Změny nebo storno účasti zasílejte prosím organizačnímu sekretariátu pouze písemně nebo e-mailem. Telefonické změny nebudou akceptovány.

Bankovní spojení

TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 48, 603 00 Brno
IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436

Pro platby v CZK

ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266957774/0300
Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
BIC (SWIFT): CEKOCZPP

Pro platby v EUR

ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266958101/0300
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101

specifický symbol: 7172
variabilní symbol: Registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky)

Platba ONLINE

Nově nabízíme možnost úhrady registračního poplatku kartou online pomocí platební brány. Do platební brány budete přesměrování ihned po vyplnění a odeslání registračního formuláře („závazná přihláška“), při volbě platba kartou. Na platbu máte vyhrazený čas běžně jako v ostatních platebních bránách. Platbu můžete kdykoliv zrušit a registrační poplatek zaplatit převodem. Možnost online platby je bezprostředně po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Přesměrování do platební brány není jinak možné.

Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu v přihlášce.

Aktivní účast

V případě Vašeho zájmu o aktivní účast se registrujte on-line ZDE
Obratem obdržíte registrační číslo, které použijete při zaslání abstraktu.

Zařazení Vašeho příspěvku bude schváleno programovým výborem.

Typ aktivní účasti:
a) přednáška (max. 10 min včetně diskuze)
b) e-poster (max 3. min) více informací ZDE
c) videokazuistika (max. 7 minut) více informací ZDE

Abstrakta

V případě vašeho zájmu o aktivní účast je nutné dodržení uvedených pokynů pro přípravu a zaslání abstraktu.
Budete-li mít jakékoliv dotazy, obraťte se na sekretariát sjezdu.


Termín pro zaslání abstraktu: do 16. 9. 2025
Pokyny k přípravě abstraktu:

Typ písma: Arial
Řádkování: 1,5
Název abstraktu: zarovnání vlevo, velikost písma 14, velká písmena, tučně
Autor (autoři): zarovnání vlevo, velikost 12, kurzíva
Pracoviště - první autor: zarovnání vlevo, velikost 12
Hlavní text: zarovnání do bloku, velikost 12
Struktura hlavního textu: Úvod, Metodika, Výsledky, Diskuse, Závěr, Literatura - max. 3 odkazy
Obrázky: pouze v dobré kvalitě
Text abstraktu: max 300 znaků

Po úspěšném odeslání abstraktu obdržíte potvrzovací e-mail, na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

E – postery

Součástí Sjezdu bude e-posterová sekce, kde bude prostor pro krátkou prezentaci Vašeho příspěvku na max 3 min.
V případě vašeho zájmu o aktivní účast formou e-posteru prosíme o zaslání abstraktu a o dodržení pokynů níže.


Pokyny k přípravě e-posteru:
Postery budou prezentovány v elektronické formě na dotykových LCD obrazovkách. E-postery budou vystaveny po celou dobu kongresu a budou k dispozici všem účastníkům. K výrobě lze použít např. program MS PowerPoint či specializované grafické programy (viz níže). Plocha pro zobrazení e-posterů na obrazovce je 52 x 66 cm (š x v). E-poster nemusí přesně odpovídat těmto rozměrům – šířka se vždy přizpůsobí velikosti plochy (doporučujeme nastavit šířku dokumentu na 52 cm), délka je libovolná (poster lze posouvat pohybem prstu po obrazovce). E-posterové tabule jsou vybaveny funkcí "LUPA", takže jakýkoliv detail (obrázek, graf) na e-posteru bude možné při prohlížení zvětšit.
Doporučená minimální velikost písma při šířce dokumentu 52 cm je 18-20 bodů (viz šablona).

Příprava e-posteru:
1) v programu MS PowerPoint:
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby) v “Návrh/Vzhled stránky"
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PPT nebo PDF (300 dpi)

2) v jiných programech (např. Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Quark Xpress atd.)
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby)
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PDF (300 dpi)

Ke každému e-posteru lze přiložit libovolný počet videí. Videa prosím zasílejte přes úschovnu na conference@ta-service.cz
Podporované formáty videí: avi, mp4, wmv, webm.

Vzor e-posteru je možné najít zde

Prosíme Vás o zaslání Vašich prací do 16. 9. 2025.


Videokazuistika

V případě vašeho zájmu o aktivní účast formou videokazuistiky prosíme o zaslání abstraktu a o dodržení pokynů níže.


K prezentaci videokazuistiky bude celkový prostor v odborném programu max. 7 min.
Podporované formáty videí: avi, mp4, wmv, webm.
Videa prosím zasílejte přes úschovnu na conference@ta-service.cz

Program

Rámcový program (bude upřesněn později)

Registrace: 16. října 2025 od 8.00 hod.
Zahájení: 16. října 2025 v 9.00 hod.
Ukončení: 17. října 2023 ve 13.00 hod.

Odborný program bude ke stažení ZDE

Ubytování

Ubytování za zvýhodněné kongresové ceny pro Vás připravujeme.

  1. Vyberte si ubytování z nabídky níže
  2. Pro rezervaci ubytování prosím kontaktujte sekretariát kongresu na office@ta-service.cz.
  3. Následně Vám bude zasláno potvrzení rezervace, pokyny k platbě a storno podmínky vybraného ubytování.

Změny nebo storno účasti zasílejte prosím organizačnímu sekretariátu pouze písemně e-mailem. Telefonické změny nebudou akceptovány.

Hostel Zámecký pivovar Litomyšl DOSTUPNÉ

Cena je uvedena včetně DPH a městského poplatku, bez snídaně.

1 250 Kč / pokoj (1-2 osoby) / noc

Všechny hostelové pokoje mají společné sociální zařízení (sprchy a toalety). Postele na pokojích jsou samostatné. Každý pokoj je vybaven umyvadlem. K dispozici je společná kuchyňka (rychlovarná konvice, mikrovlnka), jídelna a klubovna.

Cena za snídani 250 Kč

Hotel Zlatá Hvězda DOSTUPNÉ

Ceny jsou uvedeny včetně DPH a městských poplatků, včetně snídaně.

Jednolůžkový pokoj 2 450 Kč / osoba / noc
Jednolůžkový pokoj 2 550 Kč / osoba / noc

Dvoulůžkový pokoj 3 050 Kč 1 osoba / noc
Dvoulůžkový pokoj 3 700 Kč 2 osoby / noc
Dvoulůžkový pokoj Deluxe 3 350 Kč 1 osoba / noc
Dvoulůžkový pokoj Deluxe 3 900 Kč 2 osoby / noc

Trezorové apartmá 4 850 Kč 1-2 osoby / noc
Apartmán Bedřicha Smetany 5 550 Kč 1-2 osoby / noc
Apartmán Olbrama Zoubka 4 850 Kč 1-2 osoby / noc

Hotel Aplaus DOSTUPNÉ

Ceny jsou uvedeny včetně DPH a městských poplatků, včetně snídaně.

Pokoj Classic 3 150 Kč 1 osoba / noc
3 700 Kč 2 osoby / noc

Pokoj DeLuxe 3 650 Kč 1 osoba / noc
4 200 Kč 1 osoba / noc

Apartmán 5 700 Kč 1 osoba / noc
6 350 Kč 2 osoby / noc

Penzion Paseka DOSTUPNÉ

Ceny jsou uvedeny včetně DPH a městských poplatků, včetně snídaně.

Jednolůžkový 1 550 Kč / noc

Dvoulůžkový pro 1 osobu 1 550 Kč / noc
Dvoulůžkový pro 2 osoby 3 700 Kč / noc

Apartmán pro 1 osobu 2 050 Kč / noc
Apartmán pro 2 osoby 2 600 Kč / noc

Penzion Tašner DOSTUPNÉ

Ceny jsou uvedeny včetně DPH a městských poplatků, bez snídaně.

Dvoulůžkový pro 1 osobu 1 800 Kč / noc
Dvoulůžkový pro 2 osoby 2 200 Kč / noc

Snídaně v Hotelu Aplaus 245 Kč / os

Ke stažení

Partneři kongresu

Platinový partner

Zlatý partner

Stříbrný partner

Bronzový partner

Vystavovatel

Kontakty

TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 48, 603 00 Brno
T +420 543 211 134, www.ta-service.cz

Vedení společnosti

Mgr. Ivana Tarabová, jednatelka
M +420 602 782 980, tarabova@ta-service.cz

Partneři, vystavovatelé:

Ing. Barbora Pejčevová, manažerka
M +420 724 873 959, conference@ta-service.cz

Účastníci:

Bc. Kristián Bornay, koordinátor
M +420 724 873 964, office@ta-service.cz
Top