Jste odborný pracovník ve zdravotnictví?

Jsem odborníkem ve smyslu §2a Zákona č. 40/1995 Sb. o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, čili jsem osobou oprávněnou předepisovat léčivé přípravky nebo osobou vydávat léčivé přípravky.

Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s definicí odborník dle zákona č. 40/1995 Sb.
Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s riziky, jimž se jiná osoba než odborník vystavuje, vstoupím-li na stránky určené převážně pro odborníky.

Centrum porodní asistence Gynekologicko-porodnické kliniky
Masarykovy univerzity a Fakultní nemocnice Brno s podporou
Ústavu zdravotnických věd LF MU a Simulačního centra LF
3. celostátní konference
porodní asistence
Sdílet a pečovat
o sebe a o ni
17. - 18. 5. 2024
Hotel Continental, Kounicova 6, Brno

Garance

PhDr. Miloslava Kameníková
vedoucí Centra porodní asistence

Doc. MUDr. Vít Weinberger, Ph.D.
přednosta Gynekologicko – porodnické kliniky FN Brno a LF MU

Záštity

Mgr. Jan Grolich
hejtman Jihomoravského kraje

JUDr. Markéta Vaňková
primátorka města Brna

Vážené kolegyně, vážení kolegové,
srdečně vás zveme na již třetí ročník Celostátní konference porodní asistence v Brně.
Připravili jsme pro vás pestrý odborný program i workshopy v unikátním Simulačním centru LF MU Brno.  Můžete se těšit na řadu odborných příspěvků, sdílení různorodých zkušeností i neformální společné setkání.  

Těšíme se na setkání s Vámi.

Hlavní témata

1. Co dokáže dobrá komunikace?
2. Informovanost jako cesta k dobré praxi
3. Porodem to teprve začíná…
4. Chybami se člověk učí, aneb jak je důležitá zpětná vazba

Rámcový program

pátek 17. 5. 2024
Hotel Continental, Kounicova 6
Teoretická část - přednášky

08:30 - 09:00 - Registrace TA-SERVICE
09:00 - 12:30 - Odborný program
12:30 - 13:30 - Přestávka na oběd
13:30 - 16:30 - Odborný program
18:00 - 22:00 - Diskuzní večer

 

sobota 18. 5. 2024
Campus MUNI, Kamenice 3
Praktická část – workshopy

09:30 - 10:00 - Registrace
10:00 - 12:00 - 1. blok WS
12:00 - 13:00 - Přestávka, Coffee Break
13:00 - 15:00 - 2. blok WS

Program ke stažení zde

Workshopy

sobota 18. 5. 2024
Workshopy se konají ve dvou časových blocích, jedna workshopová část je na 2 hodiny*. Účastnice si tedy vybírá jeden workshop v dopoledním bloku a jeden workshop v odpoledním bloku. Je možné vybrat si rozdílné místo konání (prostory jsou v těsné blízkosti).
*Výjimkou je workshop Kritické stavy v porodnictví. Pokud chce účastnice absolvovat tento workshop, druhý si již nevybírá (workshop trvá 4 hodiny).

1. Workshop - Simulační centrum LF MU (SIMU)

Kamenice 3, 625 00 Brno-Bohunice

Program workshopů

1. Konec pánevní (2 hod)
Časové bloky: 10-12 / 13-15

2. Dystokie ramen (2 hod)
Časové bloky: 10-12 / 13-15

3. Šití porodního poranění (2 hod)
Časové bloky: 10-12 / 13-15

4. Manuální protekce chránění hráze (2 hod)
Časové bloky: 10-12 / 13-15

5. Kritické stavy v porodnictví (4 hod)
Časové bloky: 10-12 + 13-15

2. Workshop - Ústav zdravotních věd LF MU

Kamenice 3, 625 00 Brno-Bohunice

Program workshopů

1. KPR novorozenec (2 hod)
Časové bloky: 10-12 / 13-15

2. KPR těhotná žena (2 hod)
Časové bloky: 10-12 / 13-15

3. UZ v porodní asistenci (2 hod)
Časové bloky: 10-12 / 13-15

4. Laktační poradenství (2 hod)
Časové bloky: 10-12 / 13-15

5. Homeopatická podpora ženy během těhotenství (2 hod)
Časové bloky: 10-12 / 13-15

6. Komplexní péče PA o ženu během porodu při zadním
postavení plodu
(2 hod)
Časové bloky: 10-12 / 13-15

Organizační výbor

PhDr. Miloslava Kameníková
Mgr. Ivana Tarabová

Vědecký výbor

prof. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D.
doc. MUDr. Lukáš Hruban, Ph.D.
PhDr. Radka Wilhelmová, Ph.D.
Mgr. et Mgr. Andrea Menšíková
MUDr. Petr Janků, Ph.D.
Mgr. Lenka Veselá
Mgr. Markéta Zemanová

Registrace

Vyplněnou přihlášku k aktivní i pasivní účasti zasílejte pouze on-line.


V případě úspěšného odeslání registrační systém operaci potvrdí a přidělí Vám registrační číslo. Toto číslo je současně i potvrzením o Vašem zařazení jako účastníka konference. Po registraci je možné pokračovat ihned k platbě do platební brány.

Registrační číslo použijte jako variabilní symbol při úhradě poplatků.

Registrační poplatky

do 31. 3. 2024po 31. 3. 2024
Přednáškový balíček 1200 Kč /
50 €
1500 Kč /
60 €
Balíček komplet
(Přednášky 17.5. + Workshopy 18.5.)
2500 Kč /
100 €
3000 Kč /
120 €
Workshopový balíček 2000 Kč /
80 €
2500 Kč /
100 €
Večírek 600 Kč /
25 €

Registrační poplatek 17.5. na místě dále zahrnuje

Konferenční materiály, 2x coffee break, oběd 17.5., handouty po akci.

Registrační poplatek workshop 18.5. zahrnuje

Praktickou výuku, coffee break.

Všechny Vámi objednané služby je nutné uhradit v plné výši před konáním konference, u sníženého poplatku pak do 31. 3. 2024.

Bankovní spojení

TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 48, 603 00 Brno
IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436

Pro platby v CZK

ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266957774 / 0300
Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
BIC (SWIFT): CEKOCZPP

Pro platby v EUR

ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266958101/0300
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101

specifický symbol: 7159
variabilní symbol: Registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky)

Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Podmínky storna

Při zrušení účasti do 1. 5. 2024 vracíme 70 % z registračního poplatku. Rozhodující je den doručení Vaší žádosti o zrušení registrace. Po tomto termínu nelze akceptovat vrácení částky. V případě změny typu účasti (fyzická/online) vracíme rozdíl z částky zaplaceného registračního poplatku pouze do 1. 5. 2024. Změny nebo storno účasti zasílejte prosím organizačnímu sekretariátu pouze e-mailem. Telefonické změny nebudou akceptovány.

Platba ONLINE

Nově nabízíme možnost úhrady registračního poplatku kartou online pomocí platební brány. Do platební brány budete přesměrování ihned po vyplnění a odeslání registračního formuláře („závazná přihláška“), při volbě platba kartou. Na platbu máte vyhrazený čas běžně jako v ostatních platebních bránách. Platbu můžete kdykoliv zrušit a registrační poplatek zaplatit převodem. Možnost online platby je bezprostředně po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Přesměrování do platební brány není jinak možné.
Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

E-poster

Pokyny k přípravě e-posteru:
Postery budou prezentovány v elektronické formě na dotykových LCD obrazovkách. E-postery budou vystaveny po celou dobu kongresu a budou k dispozici všem účastníkům. K výrobě lze použít např. program MS PowerPoint či specializované grafické programy (viz níže). Plocha pro zobrazení e-posterů na obrazovce je 52 x 66 cm (š x v). E-poster nemusí přesně odpovídat těmto rozměrům – šířka se vždy přizpůsobí velikosti plochy (doporučujeme nastavit šířku dokumentu na 52 cm), délka je libovolná (poster lze posouvat pohybem prstu po obrazovce). E-posterové tabule jsou vybaveny funkcí "LUPA", takže jakýkoliv detail (obrázek, graf) na e-posteru bude možné při prohlížení zvětšit.
Doporučená minimální velikost písma při šířce dokumentu 52 cm je 18-20 bodů (viz šablona).

Příprava e-posteru:
1) v programu MS PowerPoint:
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby) v “Návrh/Vzhled stránky"
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PPT nebo PDF (300 dpi)

2) v jiných programech (např. Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Quark Xpress atd.)
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby)
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PDF (300 dpi)

Ke každému e-posteru lze přiložit libovolný počet videí. Videa prosím zasílejte přes úschovnu na conference@ta-service.cz
Podporované formáty videí: avi, mp4, wmv, webm.

Vzor e-posteru je možné najít zde

Ubytování

Ubytování si účastníci zajišťují individuálně.
Pro rezervaci ubytování nekontaktujte prosím sekretariát kongresu, ale přímo vybraný hotel. Ubytování za zvýhodněné kongresové ceny si můžete rezervovat v hotelu Continental:

Hotel Continental, Kounicova 6, Brno

jednolůžkový STANDARD 2 250 CZK
dvoulůžkový STANDARD sgl use 2 600 CZK
dvoulůžkový STANDARD 2 900 CZK

jednolůžkový SUPERIOR 2 800 CZK
dvoulůžkový SUPERIOR sgl use 3 000 CZK
dvoulůžkový SUPERIOR 3 200 CZK

Cena je za pokoj a noc, vč. snídaně a DPH.
Cena nezahrnuje poplatek z pobytu ve výši 40 Kč/dospělá osoba/noc.

Ubytování lze zajistit za zvýhodněné ceny pod heslem
3. celostátní konference porodní asistence

Kontakty
Rezervační oddělení: PO-PÁ 08:00 - 16:00 hod.
Mgr. Jana Viktorová e-mail: viktorova@continentalbrno.cz
  telefon +420 541 519 609, +420 541 519 605
Recepce: NON-STOP
e-mail: recepce@continentalbrno.cz, telefon +421 541 519 305

Prosíme účastníky, aby prováděli rezervace přímo přes rezervační oddělení hotelu a ne přes webovou stránku.

www.continentalbrno.cz

Partneři kongresu

Zlatý partner

Stříbrný partner

Bronzový partner

Vystavovatel

Bayer s.r.o.
Linde Gas a.s.
Georen Europe s.r.o.
Nat Pharma s.r.o.
Gedeon Richter Marketing ČR, s.r.o.
VZP ČR - regionální pobočka Brno
Weleda CZ
LOBEY Laboratories s.r.o.
BOIRON CZ, s. r. o.
PROFIMED s.r.o.
Perinatální hospic Dítě v srdci, z.s.

Organizační sekretariát

TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 48, 603 00 Brno
T +420 543 211 134, www.ta-service.cz
Mgr. Ivana Tarabová, jednatelka
M +420 602 782 980
E: tarabova@ta-service.cz

Partneři, vystavovatelé
Ing. Barbora Pejčevová, manažerka
M +420 724 873 959
E: conference@ta-service.cz

Účastníci
Bc. Kristián Bornay, koordinátor
M +420 724 873 964
E: office@ta-service.cz

Top