Vážené kolegyně, kolegové,
rádi bychom Vás pozvali na tradiční kongres České a Slovenské pneumologické společnosti, který se bude konat v OREA Congress Hotel Brno.
Akce se bude konat hybridně (online i na místě).
Veškeré bližší informace o kongresu včetně registračního formuláře naleznete zde na webových stránkách.
Na shledanou v Brně!
doc. MUDr. Milan Sova, Ph.D.
Předsedkyně ČPFS
prof. MUDr. Martina Koziar Vašáková, Ph.D.
Předseda SPFS
doc. MUDr. Ivan Solovič CSc.
Odborný garant
doc. MUDr. Milan Sova, Ph.D.
prof. MUDr. Jana Skřičková, CSc.
prof. MUDr. Miloslav Marel, CSc.
doc. MUDr. Vladimír Koblížek, Ph.D.
doc. MUDr. Martin Svatoň, Ph.D.
doc. MUDr. Kristián Brat, Ph.D.
MUDr. Petr Jakubec, Ph.D.
MUDr. Jaromír Roubec, Ph.D.
doc. MUDr. Libor Fila, Ph.D.
doc. MUDr. Jiří Votruba, Ph.D.
MUDr. Vladimír Herout, MBA
TA-SERVICE, s.r.o., Hlinky 48, 603 00 Brno
tel. +420 543 211 134, www.ta-service.cz
Mgr. Ivana Tarabová, jednatelka
mobil +420 602 782 980, tarabova@ta-service.cz
Partneři, vystavovatelé
Ing. Barbora Pejčevová, manažerka
mobil +420 724 873 959, conference@ta-service.cz
Účastníci
Bc. Kristián Bornay, koordinátor
mobil +420 724 873 964, office@ta-service.cz
Kongres bude zahrnut do postgraduálního vzdělávání lékařů podle Stavovského předpisu ČLK č. 16 a bude ohodnocen kreditními body ČLK.
Vyplněnou přihlášku k aktivní i pasivní účasti zasílejte pouze on-line.
V případě úspěšného odeslání přihlášky registrační systém operaci potvrdí a přidělí Vám registrační číslo. Toto číslo je současně i potvrzením o Vašem zařazení jako účastníka sympozia. Registrační číslo použijte jako variabilní symbol při úhradě poplatků.
do 15. 7. 2023 | po 15. 7. 2023 nebo na místě | ||
---|---|---|---|
Lékaři | 3000 Kč / 120 € | 3200 Kč / 128 € | |
Lékaři – 1. autor | zdarma | zdarma | |
NLZP* | 1000 Kč / 40 € | 1000 Kč / 40 € | |
NLZP* – 1. autor při aktivní účasti | zdarma | zdarma | |
Lékaři ONLINE | 1500 Kč / 60 € | 1500 Kč / 60 € | |
NLZP* ONLINE | 500 Kč / 20 € | 500 Kč / 20 € |
* (nelékařští zdravotní pracovníci), doprovod
Registrační poplatek zahrnuje kongresové materiály a stravování po celou dobu akce.
Všechny Vámi objednané služby je nutné uhradit v plné výši před konáním sympozia, u sníženého poplatku pak do 15. 7. 2023. Způsob úhrady je možný buď bankovním převodem nebo online platbou.
Při zrušení účasti do 30. 8. 2023 vracíme 70 % registračního poplatku. Rozhodující je den doručení Vaší žádosti o zrušení registrace. Po tomto termínu nelze akceptovat vrácení platby. V případě změny typu účasti (fyzická/online) vracíme rozdíl z částky zaplaceného registračního poplatku pouze do 30. 8. 2023. Změny nebo storno účasti zasílejte prosím organizačnímu sekretariátu pouze písemně nebo e-mailem. Telefonické změny nebudou akceptovány.
TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 48, 603 00 Brno
IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266957774/0300
Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266958101/0300
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101
specifický symbol: 7152
variabilní symbol: Registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky)
Registrační formulář nově nabízí možnost online platbu kartou pomocí platební brány. Do platební brány budete přesměrování ihned po vyplnění a odeslání registračního formuláře, při volbě platba kartou. Na platbu máte vyhrazený čas běžně jako v ostatních platebních bránách. Platbu můžete kdykoliv zrušit a registrační poplatek zaplatit převodem.
Možnost online platby je bezprostředně po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Přesměrování do platební brány není jinak možné.
Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
V případě vašeho zájmu o aktivní účast je nutné dodržení uvedených pokynů pro přípravu a zaslání abstraktu.
Budete-li mít jakékoliv dotazy, obraťte se na sekretariát sympozia.
Před zasláním abstraktu se registrujte online zde
Obratem obdržíte registrační číslo, které použijete při zaslání abstraktu.
Termín pro zaslání abstraktu: do 15. 7. 2023
Pokyny k přípravě abstraktu:
Typ písma: | Arial |
Řádkování: | 1,5 |
Název abstraktu: | zarovnání vlevo, velikost písma 14, velká písmena, tučně |
Autor (autoři): | zarovnání vlevo, velikost 12, kurzíva |
Pracoviště - první autor: | zarovnání vlevo, velikost 12 |
Hlavní text: | zarovnání do bloku, velikost 12 |
Struktura hlavního textu: | Úvod, Metodika, Výsledky, Diskuse, Závěr, Literatura - max. 3 odkazy |
Obrázky: | pouze v dobré kvalitě |
Rozsah: | max 1 NS (1 800 znaků včetně mezer) |
Po úspěšném odeslání abstraktu obdržíte potvrzovací e-mail, na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Rámcový program
20. 9. 202315:00 -17:00 Schůze výboru, salonek 1. patro
21. 9. 202307:30 -09:00 Registrace - lékaři OREA Hotel, TA-SERVICE
21. 9. 202309:00 -18:00 Odborný program sál 1 / B+C, sál 2 / D
21. 9. 202319:00 -20:00 Večeře
21. 9. 202320:00 -22:00 Doprovodný program
22. 9. 202309:00 -18:00 Odborný program sál 1 / B+C, sál 2 / D
22. 9. 202308:00 -09:00 Registrace - sestry Quality Hotel Brno, TA-SERVICE
22. 9. 202309:00 -14:00 Sesterská sekce Quality Hotel Brno
22. 9. 202319:30 -23:00 Dikuzní večeře
23. 9. 202309:00 -14:00 Odborný program sál 1 / B+C, sál 2 / D
Odborný program ZDE
Odborný program sestry ZDE
Sbornik abstrakt ZDE
Sbornik abstrakt sestry ZDE
Doprovodný program rezervace zde
Pro rezervaci ubytování za zvýhodněné kongresové ceny prosím využijte rezervační systém níže.
Pro rezervaci ubytování je zapotřebí Vaše registrační číslo (7152 XXX), které obratem obdržíte po řádné registraci na sympozium na Váš e-mail.
Pro rezervaci ubytování více osob využijte formuláře ke stažení ZDE a vyplněný pošlete na office@ta-service.cz
Orea Congress Hotel Brno ****, Křižkovského 47, Brno
Orea Hotel Voro Brno ***, Křížkovského 49, Brno
Cena za noc se liší dle typu pokoje a místa ubytování. Cena je uvedena v online rezervačním formuláři pro dostupné varianty.
Rezervace ubytování je možná pouze do 14. 8. 2023!!!
Pro zrušení či změnu rezervace ubytování prosím kontaktujte sekretariát kongresu na office@ta-service.cz, telefonické nebo jiné změny nebudou akceptovány.
Veškeré ubytování prostřednictvím online rezervačního systému je závazné a podléhá příslušným storno podmínkám.
Rezervované pokoje, které nebudou do 14. 8. 2023 (včetně) uhrazeny, budou automaticky stornovány!!!
Zrušení či změna ubytování v období 1. 5. – 14. 8. 2023 nepodléhají žádným storno podmínkám.
Zrušení či změna ubytování v období 15. 8. – 4. 9. 2023 budou podléhat storno podmínkám ve výši 30 % z uhrazené částky za ubytování.
Zrušení či změna ubytování v období 5. 9. – 19. 9. 2023 budou podléhat storno podmínkám ve výši 80 % z uhrazené částky za ubytování.
TA-SERVICE s.r.o.
Hlinky 48, 603 00 Brno
IČ: 276 68 436, DIČ: CZ 276 68 436
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266957774/0300
Název účtu: TA-SERVICE S.R.O.
IBAN: CZ48 0300 0000 0002 6695 7774
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
ČSOB, Milady Horákové 1, Brno, Česká republika
Číslo účtu: 266958101/0300
BIC (SWIFT): CEKOCZPP
IBAN: CZ46 0300 0000 0002 66958101
specifický symbol: 7152
variabilní symbol: 8 a Vaše registrační číslo (obdržíte obratem po odeslání přihlášky) např. 87152 001
Registrační poplatek a ubytování je možné platit také dohromady. Při platbě vyplňte VS (Vaše registrační číslo) a do poznámky pro příjemce prosím uveďte, že se jedná o platbu za registrační poplatek a za ubytování dohromady, abychom Vaši platbu lépe identifikovali.
Registrační formulář nově nabízí možnost online platbu kartou pomocí platební brány. Do platební brány budete přesměrování ihned po vyplnění a odeslání registračního formuláře, při volbě platba kartou. Na platbu máte vyhrazený čas běžně jako v ostatních platebních bránách. Platbu můžete kdykoliv zrušit a registrační poplatek zaplatit převodem.
Možnost online platby je bezprostředně po vyplnění a odeslání registračního formuláře. Přesměrování do platební brány není jinak možné.
Po obdržení on-line přihlášky a platby bude vystaven daňový doklad a zaslán na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Pokyny k přípravě e-posteru:
Postery budou prezentovány v elektronické formě na dotykových LCD obrazovkách. E-postery budou vystaveny po celou dobu kongresu a budou k dispozici všem účastníkům. K výrobě lze použít např. program MS PowerPoint či specializované grafické programy (viz níže). Plocha pro zobrazení e-posterů na obrazovce je 52 x 66 cm (š x v). E-poster nemusí přesně odpovídat těmto rozměrům – šířka se vždy přizpůsobí velikosti plochy (doporučujeme nastavit šířku dokumentu na 52 cm), délka je libovolná (poster lze posouvat pohybem prstu po obrazovce). E-posterové tabule jsou vybaveny funkcí "LUPA", takže jakýkoliv detail (obrázek, graf) na e-posteru bude možné při prohlížení zvětšit. Doporučená minimální velikost písma při šířce dokumentu 52 cm je 18-20 bodů (viz šablona).
Příprava e-posteru:
1) v programu MS PowerPoint:
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby) v “Návrh/Vzhled stránky"
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PPT nebo PDF (300 dpi)
2) v jiných programech (např. Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Quark Xpress atd.)
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby)
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání na conference@ta-service.cz ve formátu PDF (300 dpi)
Ke každému e-posteru lze přiložit libovolný počet videí. Videa prosím zasílejte přes úschovnu na conference@ta-service.cz
Podporované formáty videí: avi, mp4, wmv, webm.
Vzor e-posteru je možné najít zde
Prosíme Vás o zaslání Vašich prací do 10. 9. 2023.